Siropen voor Extra Koffiegenot

Barista Tools voor Espressobereiding

Koffiemokken voor Elke Gelegenheid

Veel Gestelde Vragen

Wat is de verwerkingstijd van mijn bestelling?

De verwerkingstijd hangt af van wat je koopt. Orders met barista tools worden binnen 1 á 2 werkdagen verpakt en aangeboden aan de transporteur.

Barista Workshops zijn direct beschikbaar. De orderbevestiging dient als toegangsbewijs.

Koffiekleding duurt wat langer. Dit komt omdat de kleding een proces doorloopt waarin designs op professionele wijze aangebracht worden op kledingitems. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 3-4 werkdagen.

Geschatte Europese levertijden worden zichtbaar in de checkout.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De Baristashop levert binnen Nederland en Europa. In Nederland heb je binnen 1 á 2 werkdagen na verzending, de bestelling in huis. Binnen Europa ligt de verzendtijd tussen de 3 en 12 werkdagen. De geschatte tijd is per land zichtbaar tijdens de check out procedure. Je ontvang een track en trace via email, wanneer jouw bestelling is aangemeld bij de transporteur. Daarmee kan je makkelijk je pakket volgen.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op de artikelen van jouw aankoop geldt de in de Nederlandse wet vastgelegde garantietermijn van twee jaar.

Neem contact op via info@geertjandebaristaman.nl als je aankoop fabrieksfouten heeft. We gaan dan samen kijken hoe we dat zo snel mogelijk naar tevredenheid op kunnen lossen.

Bekijk alle informatie via ons garantiebeleid.

Hoe kan ik mijn aankopen retourneren?

Het proces van retourner start door een email te sturen naar info@geertjandebaristaman.nl. Je krijgt dan een retouradres toegezonden, waar het pakket naartoe gestuurd kan worden.

Workshops en Food Items worden niet retour genomen.

Zorg ervoor dat je het retourneringsbeleid goed doorleest. Alleen bestellingen die voldoen aan de eisen van het retourneringsbeleid nemen wij in behandeling.

Hoe boek ik een workshop?

Bekijk alle workshop mogelijkheden hier.

Je kan ook een prive of zakelijke workshop aanvragen door contact op te nemen met info@geertjandebaristaman.nl. We gaan dan samen kijken naar de mogelijkheden om jou (of je team) een onvergetelijke training te bezorgen! Je kan ook via het contactformulier een aanvraag doen.

Verkopen jullie duurzame kleding?

Ja! Onze kleding is van biologisch katoen en gemaakt onder duurzame omstandigheden, met oog voor natuur en medewerkers. Kijk voor meer informatie over de kwaliteit en duurzaamheid van onze kleding op de pagina Over Onze Kleding.

Hoelang is de Baristashop Cadeaubon geldig?

De Cadeaubon van de Baristashop is twee jaar vanaf het aankoopmoment geldig.

Bekijk hier de cadeaubonnen.

Waar kan ik het saldo van mijn cadeabon bekijken?

Het saldo van de waardebon kun je vinden in de e-mail, waarin je de waardebon hebt ontvangen. In deze e-mail vind je een unieke link 'saldo cadeaubon bekijken', waarmee je jouw saldo kan checken.

Ik heb een andere vraag.

Kom maar op! Neem contact op via het contactformulier. We horen je graag!

Neem contact op

Garantie- en Klachtenbeleid - De Baristashop

Garantie- en Klachtenbeleid - De Baristashop

Laatst bijgewerkt op 31 oktober 2023.


Dit Garantie- en Klachtenbeleid biedt duidelijkheid over de garantieperiode, de voorwaarden voor garantieaanvragen en de procedures voor klachtenbehandeling bij De Baristashop. Door een aankoop te doen bij De Baristashop gaat u akkoord met de hieronder beschreven voorwaarden.

1. Garantieperiode

Alle artikelen aangeschaft bij De Baristashop hebben een garantieperiode van 2 jaar vanaf de aankoopdatum.

2. Voorwaarden voor Garantie

- Om in aanmerking te komen voor garantie, dient de klant een geldig aankoopbewijs te overhandigen.
- Garantie is niet van toepassing indien een artikel of item van De Baristashop schade heeft opgelopen door kapot laten vallen, onjuiste behandeling, normale slijtage, schade door misbruik, of schade door gebruik waarvoor de items niet bedoeld zijn.

3. Indienen van een Garantieaanvraag

- Een garantieaanvraag dient te worden gericht aan De Baristashop, met de volgende informatie:
- Naam: De Baristashop
- Email: info@geertjandebaristaman.nl
- Omschrijving: Verwoord helder en duidelijk uw klacht met eventueel foto's of ander bewijsmateriaal.

4. Verwerking van een Garantieclaim

- Het verwerken van een garantieclaim zal bestaan uit de volgende fases:
- Beoordeling claim: Binnen 1 week na ontvangst van het garantie-item zal de claim worden beoordeeld.
- Afhandeling bij positieve beoordeling: Binnen twee weken na een positieve beoordeling van de claim zal de afhandeling plaatsvinden. In deze periode kan er worden gezocht naar een oplossing die voor beide partijen werkt, zoals het ontvangen van de waarde op een waardebon of het opnieuw versturen van het item.

5. Geschillen en Beroepsmogelijkheden

- Wanneer u het niet eens bent met de uitkomst van de garantiebeoordeling, kunt u zich wenden tot https://www.consuwijzer.nl/. Hier vindt u veel informatie en doorverwijzingen met betrekking tot garantiegeschillen.

6. Klantenservice Contact

- Het klantenservice contact van De Baristashop is beschikbaar via info@geertjandebaristaman.nl of de chatoptie in de webshop.