Siropen voor Extra Koffiegenot

Barista Tools voor Espressobereiding

Koffiemokken voor Elke Gelegenheid

Veel Gestelde Vragen

Wat is de verwerkingstijd van mijn bestelling?

De verwerkingstijd hangt af van wat je koopt. Orders met barista tools worden binnen 1 á 2 werkdagen verpakt en aangeboden aan de transporteur.

Barista Workshops zijn direct beschikbaar. De orderbevestiging dient als toegangsbewijs.

Koffiekleding duurt wat langer. Dit komt omdat de kleding een proces doorloopt waarin designs op professionele wijze aangebracht worden op kledingitems. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 3-4 werkdagen.

Geschatte Europese levertijden worden zichtbaar in de checkout.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De Baristashop levert binnen Nederland en Europa. In Nederland heb je binnen 1 á 2 werkdagen na verzending, de bestelling in huis. Binnen Europa ligt de verzendtijd tussen de 3 en 12 werkdagen. De geschatte tijd is per land zichtbaar tijdens de check out procedure. Je ontvang een track en trace via email, wanneer jouw bestelling is aangemeld bij de transporteur. Daarmee kan je makkelijk je pakket volgen.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op de artikelen van jouw aankoop geldt de in de Nederlandse wet vastgelegde garantietermijn van twee jaar.

Neem contact op via info@geertjandebaristaman.nl als je aankoop fabrieksfouten heeft. We gaan dan samen kijken hoe we dat zo snel mogelijk naar tevredenheid op kunnen lossen.

Bekijk alle informatie via ons garantiebeleid.

Hoe kan ik mijn aankopen retourneren?

Het proces van retourner start door een email te sturen naar info@geertjandebaristaman.nl. Je krijgt dan een retouradres toegezonden, waar het pakket naartoe gestuurd kan worden.

Workshops en Food Items worden niet retour genomen.

Zorg ervoor dat je het retourneringsbeleid goed doorleest. Alleen bestellingen die voldoen aan de eisen van het retourneringsbeleid nemen wij in behandeling.

Hoe boek ik een workshop?

Bekijk alle workshop mogelijkheden hier.

Je kan ook een prive of zakelijke workshop aanvragen door contact op te nemen met info@geertjandebaristaman.nl. We gaan dan samen kijken naar de mogelijkheden om jou (of je team) een onvergetelijke training te bezorgen! Je kan ook via het contactformulier een aanvraag doen.

Verkopen jullie duurzame kleding?

Ja! Onze kleding is van biologisch katoen en gemaakt onder duurzame omstandigheden, met oog voor natuur en medewerkers. Kijk voor meer informatie over de kwaliteit en duurzaamheid van onze kleding op de pagina Over Onze Kleding.

Hoelang is de Baristashop Cadeaubon geldig?

De Cadeaubon van de Baristashop is twee jaar vanaf het aankoopmoment geldig.

Bekijk hier de cadeaubonnen.

Waar kan ik het saldo van mijn cadeabon bekijken?

Het saldo van de waardebon kun je vinden in de e-mail, waarin je de waardebon hebt ontvangen. In deze e-mail vind je een unieke link 'saldo cadeaubon bekijken', waarmee je jouw saldo kan checken.

Ik heb een andere vraag.

Kom maar op! Neem contact op via het contactformulier. We horen je graag!

Neem contact op

Do not sell or share my personal information

As described in our Privacy Policy, we collect personal information from your interactions with us and our website, including through cookies and similar technologies. We may also share this personal information with third parties, including advertising partners. We do this in order to show you ads on other websites that are more relevant to your interests and for other reasons outlined in our privacy policy.

Sharing of personal information for targeted advertising based on your interaction on different websites may be considered "sales", "sharing", or "targeted advertising" under certain U.S. state privacy laws. Depending on where you live, you may have the right to opt out of these activities. If you would like to exercise this opt-out right, please follow the instructions below.

If you visit our website with the Global Privacy Control opt-out preference signal enabled, depending on where you are, we will treat this as a request to opt-out of activity that may be considered a “sale” or “sharing” of personal information or other uses that may be considered targeted advertising for the device and browser you used to visit our website.