Siropen voor Extra Koffiegenot

Barista Tools voor Espressobereiding

Koffiemokken voor Elke Gelegenheid

Veel Gestelde Vragen

Wat is de verwerkingstijd van mijn bestelling?

De verwerkingstijd hangt af van wat je koopt. Orders met barista tools worden binnen 1 á 2 werkdagen verpakt en aangeboden aan de transporteur.

Barista Workshops zijn direct beschikbaar. De orderbevestiging dient als toegangsbewijs.

Koffiekleding duurt wat langer. Dit komt omdat de kleding een proces doorloopt waarin designs op professionele wijze aangebracht worden op kledingitems. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 3-4 werkdagen.

Geschatte Europese levertijden worden zichtbaar in de checkout.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De Baristashop levert binnen Nederland en Europa. In Nederland heb je binnen 1 á 2 werkdagen na verzending, de bestelling in huis. Binnen Europa ligt de verzendtijd tussen de 3 en 12 werkdagen. De geschatte tijd is per land zichtbaar tijdens de check out procedure. Je ontvang een track en trace via email, wanneer jouw bestelling is aangemeld bij de transporteur. Daarmee kan je makkelijk je pakket volgen.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op de artikelen van jouw aankoop geldt de in de Nederlandse wet vastgelegde garantietermijn van twee jaar.

Neem contact op via info@geertjandebaristaman.nl als je aankoop fabrieksfouten heeft. We gaan dan samen kijken hoe we dat zo snel mogelijk naar tevredenheid op kunnen lossen.

Bekijk alle informatie via ons garantiebeleid.

Hoe kan ik mijn aankopen retourneren?

Het proces van retourner start door een email te sturen naar info@geertjandebaristaman.nl. Je krijgt dan een retouradres toegezonden, waar het pakket naartoe gestuurd kan worden.

Workshops en Food Items worden niet retour genomen.

Zorg ervoor dat je het retourneringsbeleid goed doorleest. Alleen bestellingen die voldoen aan de eisen van het retourneringsbeleid nemen wij in behandeling.

Hoe boek ik een workshop?

Bekijk alle workshop mogelijkheden hier.

Je kan ook een prive of zakelijke workshop aanvragen door contact op te nemen met info@geertjandebaristaman.nl. We gaan dan samen kijken naar de mogelijkheden om jou (of je team) een onvergetelijke training te bezorgen! Je kan ook via het contactformulier een aanvraag doen.

Verkopen jullie duurzame kleding?

Ja! Onze kleding is van biologisch katoen en gemaakt onder duurzame omstandigheden, met oog voor natuur en medewerkers. Kijk voor meer informatie over de kwaliteit en duurzaamheid van onze kleding op de pagina Over Onze Kleding.

Hoelang is de Baristashop Cadeaubon geldig?

De Cadeaubon van de Baristashop is twee jaar vanaf het aankoopmoment geldig.

Bekijk hier de cadeaubonnen.

Waar kan ik het saldo van mijn cadeabon bekijken?

Het saldo van de waardebon kun je vinden in de e-mail, waarin je de waardebon hebt ontvangen. In deze e-mail vind je een unieke link 'saldo cadeaubon bekijken', waarmee je jouw saldo kan checken.

Ik heb een andere vraag.

Kom maar op! Neem contact op via het contactformulier. We horen je graag!

Neem contact op

Non vendere né condividere i miei dati personali

Come descritto nella nostra Informativa sulla privacy, raccogliamo i tuoi dati personali dalle tue interazioni con noi e il nostro sito web, anche tramite cookie e tecnologie simili. Potremmo anche condividere questi dati personali con terze parti, inclusi partner pubblicitari. Lo facciamo per mostrarti annunci su altri siti web più pertinenti ai tuoi interessi e per altri motivi indicati nella nostra Informativa sulla privacy.

La condivisione dei dati personali per pubblicità mirata basata sulla tua interazione su diversi siti web potrebbe essere considerata “vendita”, “condivisione” o “pubblicità mirata” ai sensi di alcune leggi sulla privacy degli Stati Uniti. A seconda di dove vivi, potresti avere il diritto di rifiutare esplicitamente queste attività. Se desideri esercitare questo diritto di rifiuto esplicito, segui le istruzioni riportate di seguito.

Se visiti il nostro sito web con l’indicatore di preferenza di rifiuto esplicito al Controllo globale della privacy abilitato, a seconda di dove ti trovi, lo tratteremo come una richiesta di rifiuto esplicito alle attività che potrebbero essere considerate una “vendita” o “condivisione” di dati personali o altri usi considerabili pubblicità mirata per il dispositivo e il browser utilizzati per visitare il nostro sito web.