Siropen voor Extra Koffiegenot

Barista Tools voor Espressobereiding

Koffiemokken voor Elke Gelegenheid

Veel Gestelde Vragen

Wat is de verwerkingstijd van mijn bestelling?

De verwerkingstijd hangt af van wat je koopt. Orders met barista tools worden binnen 1 á 2 werkdagen verpakt en aangeboden aan de transporteur.

Barista Workshops zijn direct beschikbaar. De orderbevestiging dient als toegangsbewijs.

Koffiekleding duurt wat langer. Dit komt omdat de kleding een proces doorloopt waarin designs op professionele wijze aangebracht worden op kledingitems. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 3-4 werkdagen.

Geschatte Europese levertijden worden zichtbaar in de checkout.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De Baristashop levert binnen Nederland en Europa. In Nederland heb je binnen 1 á 2 werkdagen na verzending, de bestelling in huis. Binnen Europa ligt de verzendtijd tussen de 3 en 12 werkdagen. De geschatte tijd is per land zichtbaar tijdens de check out procedure. Je ontvang een track en trace via email, wanneer jouw bestelling is aangemeld bij de transporteur. Daarmee kan je makkelijk je pakket volgen.

Bij drukte en feestdagen kan de levertijd iets uitlopen.

Lees meer op onze verzendbeleid pagina.

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op de artikelen van jouw aankoop geldt de in de Nederlandse wet vastgelegde garantietermijn van twee jaar.

Neem contact op via info@geertjandebaristaman.nl als je aankoop fabrieksfouten heeft. We gaan dan samen kijken hoe we dat zo snel mogelijk naar tevredenheid op kunnen lossen.

Bekijk alle informatie via ons garantiebeleid.

Hoe kan ik mijn aankopen retourneren?

Het proces van retourner start door een email te sturen naar info@geertjandebaristaman.nl. Je krijgt dan een retouradres toegezonden, waar het pakket naartoe gestuurd kan worden.

Workshops en Food Items worden niet retour genomen.

Zorg ervoor dat je het retourneringsbeleid goed doorleest. Alleen bestellingen die voldoen aan de eisen van het retourneringsbeleid nemen wij in behandeling.

Hoe boek ik een workshop?

Bekijk alle workshop mogelijkheden hier.

Je kan ook een prive of zakelijke workshop aanvragen door contact op te nemen met info@geertjandebaristaman.nl. We gaan dan samen kijken naar de mogelijkheden om jou (of je team) een onvergetelijke training te bezorgen! Je kan ook via het contactformulier een aanvraag doen.

Verkopen jullie duurzame kleding?

Ja! Onze kleding is van biologisch katoen en gemaakt onder duurzame omstandigheden, met oog voor natuur en medewerkers. Kijk voor meer informatie over de kwaliteit en duurzaamheid van onze kleding op de pagina Over Onze Kleding.

Hoelang is de Baristashop Cadeaubon geldig?

De Cadeaubon van de Baristashop is twee jaar vanaf het aankoopmoment geldig.

Bekijk hier de cadeaubonnen.

Waar kan ik het saldo van mijn cadeabon bekijken?

Het saldo van de waardebon kun je vinden in de e-mail, waarin je de waardebon hebt ontvangen. In deze e-mail vind je een unieke link 'saldo cadeaubon bekijken', waarmee je jouw saldo kan checken.

Ik heb een andere vraag.

Kom maar op! Neem contact op via het contactformulier. We horen je graag!

Neem contact op

No vender ni compartir mi información personal

Como se describe en nuestra Política de privacidad, recopilamos información personal de sus interacciones con nosotros y nuestro sitio web, incluso a través de cookies y tecnologías similares. También podemos compartir esta información personal con terceros, incluidos socios publicitarios. Hacemos esto para mostrarle anuncios en otros sitios web que sean más relevantes para sus intereses y por otros motivos que se describen en nuestra Política de privacidad.

Compartir información personal para realizar publicidad dirigida en función de su interacción en diferentes sitios web puede considerarse “venta”, “intercambio” o “publicidad dirigida” según determinadas leyes de privacidad de los estados de EE. UU. En función de dónde viva, puede tener derecho a darse de baja de estas actividades. Si desea ejercer este derecho a la baja voluntaria, siga las instrucciones a continuación.

Si visita nuestro sitio web con la señal de preferencia de darse de baja del Control Global de Privacidad activada, trataremos esto, según su ubicación, como una solicitud para darse de baja de la actividad que pueda considerarse una “venta” o “intercambio” de información personal. También lo trataremos como una solicitud de baja de otros usos que puedan considerarse publicidad dirigida para el dispositivo y navegador que utilizó al visitar nuestro sitio web.